Mercedes S500 Hybrid parādīts pirms Frankfurtes

03-апр, 21;49 alexpuskins 1571
Mercedes S500 Plug-in Hybrid nesen tika prezentēts privātas preses brīfinga laikā Daimler galvenajā mītnē Štutgartē. Hibrīda sedans, kas iegūts no vadošās S klases un pievienots parastajai kontaktligzdai, degvielas patēriņa un komforta ziņā pārspēja Tesla Model S elektrisko luksusautomobili. Taču vispirms.
Tātad S500 Plug-in Hybrid ir aprīkots ar divu moduļu spēkstaciju. Zem motora pārsega atrodas 6 cilindru benzīna dzinējs ar V-veida cilindru izvietojumu, kura darba tilpums bija 3,5 litri. Motora jauda ir 245 kW jeb 333 ZS. Ar.

Maksimālais griezes moments ir 480 Nm. Elektromotoram ir aizmugures izkārtojums, un to darbina akumulators ar 8,7 kW enerģijas intensitāti. Salīdzinot ar Mercedes S400 Hybrid un S300 BlueTec Hybrid iepriekšējām hibrīda modifikācijām, kuru elektromotoru jauda sasniedza 27 un 20 ZS. Ar. attiecīgi S500 elektromotora veiktspēja palielināta līdz 60 ZS. Ar.

Interesanti, ka benzīna dzinēja griezes moments tiek pārnests uz aizmugurējo asi, bet elektriskā - uz priekšējo. Tādējādi sedans kļūst par visu riteņu piedziņu hibrīda režīmā. Jaudas rezerve uz vienas elektriskās vilces ir 30 km. Bet degvielas patēriņš sasniedzis labāko atzīmi markā – 3,15 litri uz 100 kilometriem. Akumulatora uzlādes spraudņa ieeja atrodas zem aizmugurējā luktura. Pēc ražotāju domām, šim neparastajam izkārtojumam vajadzētu novērst neskaidrības starp elektrisko ieplūdi un degvielas uzpildes kaklu. Akumulatora uzlāde prasīs 4 līdz 5 stundas. Visi S klases dalībnieki ir ļoti videi draudzīgi, taču S500 Plug-in Hybrid sasniedza augstāko līmeni šajā jomā – 75 gramus CO2 uz vienu nobraukto kilometru.

S klases interjers vienmēr ir bijis grezns. Hibrīds S500 nav izņēmums. Aiz muguras tiks uzstādīti divi pasažieru sēdekļi. Viduskonsolē ir pogas aizmugurējiem pasažieriem, ar kurām var iestatīt gaisa kondicioniera parametrus. TFT ekrāna instrumentu panelis un skārienekrāns saplūda vadītāja acu priekšā. Ērtākam dialogam ar īpašnieku sedana jaunā modifikācija saņēma E-drive informācijas sistēmu, kuras spējas joprojām tiek turētas noslēpumā. Apdomīgie vācieši cimdu nodalījumā ievietoja kapsulu ar Mercedes Benz smaržām, caur kuru jonizācijas sistēma virzīs gaisa plūsmu. Apvalkam tika sagatavoti 6 Nappa zamšādas toņi. Sliekšņos tika uzstādīta apgaismojuma sistēma.

Saskaņā ar Diamler E-Drive viceprezidenta Herberta Kolera teikto, S500 Plug-in Hybrid ir virzījis zīmolu uz vadošo pozīciju augstākās kvalitātes alternatīvās degvielas transportlīdzekļu jomā. Viņaprāt, šī ir veiksmīgākā komforta un moderno tehnoloģiju kombinācija.

Rūpnīcas cena automašīnai sākas no 4 200 000 rubļu. Nedaudz vēlāk Mercedes izplatītājs MB Belyaevo paziņos par S500 Plug-in Hybrid pārdošanas sākumu.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/